poniedziałek, 5 października 2015

Witajcie!

Cześć kochani dziś wam przedstawie nowe oblicze bloga! Blog wcześniej był o moim życiu itp. a teraz przeobraził się w świat kucyków pony! Ogólnie bardzo lubię "Fluttershy" więc co miesiąc będę zmieniać obrazki na blogu czyli obraz tytułowy i tło. W tym miesiącu króluje wiadomo kto! .
FLUTTERSHY jest najnieśmielszą klaczką w grupie przyjaciół. Wszystkiego się dosłownie boi. Wszystkiego. Ma swojego małego króliczka Angel'a, którego bardzo lubi. Fluttershy to moja ulubiona postać z kucyków, a najbardziej znienawidzona prze ze mnie jest to "Rainbow Dash'.
Jej tu dużo nie zobaczycie.
Dam wam różne zdjęcia bez podpisów bo dacie radę te kucyki na pewno nazwać ;)
A teraz o sobie.
Mam na imię Kasia. Wieku nie przedstawię. Oglądam kucyki od miesiąca i został mi tylko do dokończenia pierwszy sezon. Oglądam juz sezon 5 z napisami lub lektorem.  Posty często dodawać nie będę ponieważ mam mało dostęp do komputera podczas szkoły ale zrobię kilka roboczych i będę wstawiać z telefonu xD Jeżeli chcecie wiedzieć ile postów w miesiącu czy w tygodniu to teraz wam powiem. Na pewno nie będzie post dodawany co tydzień, dwa tygodnie itd. będę dodawać 2 posty w miesiącu lub częściej ale za te dwa posty to będę wam pisac długie notatki na temat kucyków.
To wszystko na dziś kochani. Teraz dam wam slajd zdjęć.

Do zobaczenia.

Kasia <3











 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz