poniedziałek, 5 października 2015

Moje dwie ulubienice

Hej. Dziś przychodzę do was z postem o moich dwóch ulubienicach. Zaczynajmy!
PINKIE PIE to bardzo wesoła kucynka, o dużym charakterze. Jest rozróżniana jako wyprawiacz super imprez. Ma małego krokodylka o imieniu Gummy. Jest różowa i jako znaczek ma trzy baloniki z czego dwa są koloru niebieskiego a jeden o kolorze żółtym.
Oczywiście że moją ulubienicą jest także Fluttershy, ale jest jeszcze jedna. Fluttershy się nie liczy, bo ja ją po prostu uwielbiam <3









KSIĘŻNICZKA LUNA zwana także Nightmare Moon. Jest to koń, który chciał, żeby cała Equestria żyła w ciemnosci, ale Celestia (jej siostra) do tego nie dopuściła i zesłała ją na księżyc. W drugim odcinku pierwszego sezonu (klik) jest wyjaśnione, że Nightmare Moon zmienia się w księżniczkę Luna i zamiast złej jest dobra. Na dole macie zdjęcie jak Luna wyglądała od razu po przemienieniu.





Jest to bardzo uprzejma klacz. Bardzo ją lubię. Z tego, że zmieniła się z złej na dobrą. Jest to też moja imienniczka z gry StarStable klik. Jeżeli gracie w tą grę to można mnie zaprosić na Facebook'u oraz w grze jestem jako Luna Swordweb. Ale o tej grze zrobię osobny post.
Jak już wspomniałam ma ona siostrę Celestię. Nie lubię osobiście tej księżniczki, ale nie jest też zła ;)
Siostry od czasu przemienienia bardzo się ze sobą dogadują. Jako siostry tworzą super "paczkę" :D










To na tyle. Do zobaczenia w kolejnym poście.



Kasia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz