wtorek, 15 marca 2016

Twilight Sparkle - kucyk, który został Alikornem

Heeeej kochani ! Co tam u was? Ja właśnie piszę tego posta i oglądam "M jak Miłość" xD
Dzisiaj dam wam moją opinię na temat Twilight Sparkle.
Psss! Mam dla was małą supcio wiadomość! W tym miesiącu ma wyjść pierwszy odcinek 6 sezonu! Jeżeli się nie mylę, jest to 26 marca, ale w internecie na pewno znajdziecie!
Teraz o Twilight!
Więc tak Twilight Sparkle jest kucykiem, który uwielbia się uczyć i uwielbia czytać książki. Została alikornem za to co dużo w życiu wielkiego zrobiła. Jest główną bohaterką serialu. Ogólnie ja nie przepadam za nią, jest taka mądra i to jest dziwne xD Moja ocena dla niej to 8/10 C:
Jest to taki krótki post, bo nie wiedziałam co o niej napisać xD




To na tyle. Do zobaczenia w kolejnym. Kasiak :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz